-->

SNOW

HOME PHOTO MY PROFILE

Tuesday, September 6, 2011

beRpuAsa Di UPSI

Assalamualaikum dan salam satu bloggers. Kali ni aku akan menceritakan pengalamanku berpuasa di UPSI. Bagi aku ni bukan la first time aku berpuasa di tempat lain, bagi aku tak dapat besahur dan berbuka dengan ahli keluarga. Oh ya, aku tulis pasal puasa ni coz aku tidak ada tajuk lain nak cerita dah, tambahan pulak dah nak present blog. HEEHEHEHE

     Berpuasa di UPSI ni, tak banyak beza pun dengan puasa-puasa sebelum ni, cuma dengan orang aku bersahur dan berbuka ja la lain. Tapi yang paling aku suka coz dpt mkn free,plus mkn guna dulang, best!!! credit for Jawatankuasa Mahasiswa Kolej (JMK) KHAR.
   Time sahur memang payah la, dah la nak bangun awal,pastu kena turun bwah pulak, nasib baik la ada lif. Tu pun bukan selalu turun sahur,maklum je la mengantuk. Kalau di rumah ni, aku dgn Azhar (roommate) je yang rajin turun sahur
   Alhamdulillah, sepanjang bulan ramadhan ni, xda masalah juga aku puasa, sihat wal'afiat je,hehehe. Puasa pun x terasa sgt coz sibuk dengan kelas,plus dalam kelas tu guna air-cond,klu penat tdur ja la jwbnya. Pengalamanku paling buruk sepanjang berpuasa di UPSI,time aku kena sakit perut. FUHH!!! sengsara gila, nak makan ubat tapi puasa. SABO JE LA.


WAIT 4 MY NEXT POST EA???..:)

1 comment:

  1. Kebiasaannya, saudara berbukan dan bersahur di mana ye? Adakah waktu bersahur, disediakan kafe atau kita pergi mencari makanan di luar?

    ReplyDelete