-->

SNOW

HOME PHOTO MY PROFILE

Monday, September 19, 2011

Kem Last KemBara AlAm (dAy 1)

   Assalamualaikum dan salam satu bloggers,bertemu lagi kita pada post kali ni, CEWAAHHHH!! HAHA! wktu skrng menunjukkan pukul 1:12 AM, aku tak tahu nak buat apa, so aku tulis la sikit pasal kembara alam baru-baru ni. Actually aku tengah charge phone nie, nak kontek dengan SI DIA, tu la x tido, HEHEHE, jgn jeles ea.

  Dipendekkan cerita, kem kami ini bermula pada hari jumaat petang, selesai solat jumaat. Kami pun packing barang n bertolak ke kampus dan berkumpul di gym. Time tu hujan agak lebat la juga, tu la kami lambat bertolak. Oh ea, lupa pla nak gtau, kem kami ni kami buat kat Teratak Riverview. Kami bertolak dari kampus dalam pukul 4 lebih,time jalan tu seronok sangat, macam biasa mulut aku x pernah diam sepanjang perjalanan kami, begitu juga dengan kakiku. Aku paling suka bila abang tu bagi kebenaran untuk lari ke teratak tu, without  wasting time, aku pun berlari dengan beberapa orang kawan. Tapi time sampai kat kem tu, aku memang penat gile la, nak pula kena turunkan barang, letih.

  Dalam pukul 6 lebih mcm tu kami dirikan khemah, payah wok nak siapkan khemah tu, mana taknya, dah la  dapat khemah buruk, x lengkap pulak tu. Belum sempat khemah aku siap, hujan lebat la pula, terpaksa tabah je la. Malam tu, abg2 fasi yang tolong masakkan kami coz kami x smpat nak cari kayu untuk masak. Best juga la makan ramai2 ne, biarpun sekadar berlaukkan sardin n telur.

  Siap makan, aktiviti LDK pun di jalankan, seronok la juga, sampai aku x sedar time tu dah pukul 1 lebih. Habis buat LDK tu la yang paling mant0p. C0z aktiviti kami yang seterusnya is NIGHTWALK. Nie la first time aku buat benda nie,dan aku x rasa takut pun. Mana taknya, member aku tu menjerit ketakutan, habis gelak aku sepanjang jalan.HAHAHHA.

  Dalam pukul 4 lebih aktiviti nightwalk tu pun selesai, kami dilepaskan untuk tidur dalam pukul 5.....................................
WAIT 4 MY NEXT POST EA???..:)

No comments:

Post a Comment