-->

SNOW

HOME PHOTO MY PROFILE

Wednesday, September 14, 2011

RAYA! RAYA! RAYA!

  Assalamualaikum dan salam satu bloggers. Perjuanganku untuk menulis blog diteruskan lagi, dah nak present tapi tak cukup post lagi, maka dengan ini, diisytiharkan bahawa raya adalah tema untuk post saya pada kali ini, walaupun sebenarnya dah lewat nak cerita pasal raya. HEHEHEHE.
  Raya tahun ni bagi aku adalah yang paling singkat, mana tidaknya, aku berada di rumah 5 hari ja, padahal cuti seminggu, aku sampai di Sabah pada hari Jumaat malam, sekitar pukul 1 pagi, nasib baik la time tu ayah aku jemput aku kat Airport KK.
  Malam tu kami tidur kat hotel,HEHEHE, lama dah aku tak tidur kat hotel nie, hostel ada la. Next day tu kami shopping kat bandar KK, penat giler, dah la tak puasa, nak berjalan pula. Pastu time jalan boleh pula ada orang minum, tergugat iman aku nak buka time tu jugak. Nasib baik la aku boleh tahan.
  Dipendekkan cerita, maka hari raya pun menjelang tiba, setiap detik yang ada aku manfaatkan untuk meluangkan masa bersama family aku, coz aku tak tahu bila lagi baru aku dapat pulang ke rumah burukku.








   Minggu pertama selepas cuti raya adalah minggu paling menyeksakan, mana taknya, semua assignment yang di bagi sebelum cuti, tak satu pun aku sentuh, maklum je la, dah terlalu seronok beraya, aku ingatkan aku je sendiri yang tak buat assignment, rupanya kawan2 aku yang lain pun 2X5.HAHAHA
  Akibat suka tangguh kerja, minggu pertama selepas cuti raya memang sangat2 sibuk, especially assignment TITAS, memang payah. Tapi Alhamdulillah, semua assignment dapat hantar on time, tapi tak tahu la markah macam mana nanti, tunggu dan lihat ja la.HAHA..:p






WAIT 4 MY NEXT POST EA???..:)

No comments:

Post a Comment