-->

SNOW

HOME PHOTO MY PROFILE

Monday, September 19, 2011

Kem Last KemBara AlAm (dAy 3)

  Assalamualaikum dan salam satu bloggers, ni post aku yang ke-3 hari ni. Geram aku, charge phone ni belum2 lagi penuh,ADEII~ SABO JE LA~

  So we continue our story, HEHEHEHE. Hari ke-3 di kem ni la hari yang aku tunggu-tunggu,coz aku dah x sabar untuk balek KHAR. Aktiviti grup kami pada hari ni is WATER TUBING. Dalam banyak-banyak aktiviti yang dijalankan, aktiviti ni la yang paling BEST.

  Mana taknya, 2 jam duduk dalam sungai, memamng best giler la!!! bukan selalu dapat mandi sungai ni, lagi pun ni la first time aku buat aktiviti tubing ni, first2 tu ada la takut sikit pastu xda da,enjoy habis.

   Habis aktiviti tubing, aku pun pergi hidupkan api untuk masak makan tengah hari, menu hari last nie best sikit. Kami buat nasi goreng coz banyak nasi lebih semalam. Dalam pukul 1 lebih kami siap masak, tapi kami makan dekat pukul 2 coz kami solat dulu bru makan.

  Siap makan kami pun mendengar beberapa ucapan dari fasi2 kami, ada la sikit sedih.HEHEHE. Kami bertolak pulang ke KHAR dalam pukul 3 lebih, cadang nak naik lori, tapi lori tu lambat sangat, so kami jalan kaki je la.

 


    Memang penat gile la, petang tu sampai je kat KHAR, aku mandi, solat n terus g makan. SEDAAAP~ pas solat maghrib aku tidur,pastu bangun kejap solat isyak n tidur terus sampai la ke pagi.HEHEHE
WAIT 4 MY NEXT POST EA???..:)

No comments:

Post a Comment