-->

SNOW

HOME PHOTO MY PROFILE

Saturday, July 30, 2011

Minggu Suai Kenal (MSK)

Assalaualaikum dan salam satu bloggers. Malas nak bercerita panjang, kita terus pergi ke tajuk utama kita. Minggu Suai Kenal atau lebuh dikenali sebagai MSK. MSK adalah salah satu program yang dijalankan dan dikhaskan kepada pelajar-pelajar baru UPSI.
MSK kami bermula pada 29hb Jun dan berlangsung selama lebih kurang seminggu.Sepanjang program ini berlangsung, banyak yang aku dapat, kalau nak disenaraikan memang sukar.
Sepanjang MSK ini, kami dibahagikan kepada beberapa kumpulan,aku tak ingat aku kumpulan ke berapa, hehehehee.
Yang paling best time MSK ni, makanan disediakan. Tak perlu la nak keluarkan duit untuk membeli makanan. Kami hanya perlu tunjuk kupon dan boleh ambil makanan.
Program ini diuruskan oleh para senior. Semua senior pun baik-baik ja, xda la raging2 nie. Semua yang kami tak tahu, mereka gtau, pastu smua pn sporting. Memang best laaa.
Time MSK nie agak penat la jg, mn tak nya. Tidur paling awal pun dalam pukul 1, pastu nak kena bangun awal la pulak, siang pulak ikut program MSK. Banyak juga la yang mengeluh, termasuk aku.
Hari yang paling seronok adalah hari terakhir MSK,pada hari tersebut aku memakai baju melayu hitam beserta kain samping kerana pada hari tersebut merupakan hari yang sangat penting dalam MSK iaitu acara bacaan ikrar. Majlis tersebut belangsung kurag daripada sejam, tapi ia sangat penting,kerana itulah yang menentukan sama ada kami ini anak kandung suluh budiman yang sah ataupun tidak....
WAIT 4 MY NEXT POST EA???..:)

No comments:

Post a Comment