-->

SNOW

HOME PHOTO MY PROFILE

Wednesday, July 6, 2011

UPSI.....

Assalamualaikum dan salam satu bloggers. Seperti mana yang anda lihat pada tajuk post ney, hari ini saya akan berleter serba sedikit tentang UPSI.
UPSI ni merupakan pilihan kedua saya dalam borang UPU, pilihan pertama saya adalah UPNM, tak perlu bercerita panjang, saya ditawarkan untuk belajar di UPSI.Sebab saya memilih UPSI adalah kerana, banyak guru yang mengajar di sekolah saya merupakan produk UPSI, dan mereka semua memang hebat-hebat belaka, sebab itulah saya memilih UPSI...hehehehe.
Semasa mendapat tawaran untuk belajar di UPSI, saya berasa amat gembira, c0z ni la peluang saya untuk pergi ke semenanjung dan cuci mata. Perasaan sedih untuk meninggalkan kampung halaman tidak la banyak mana pun, maklum ja la kan, orang nak belajar kat semenanjung ni. Pergi ke semenanjung merupakan satu kebanggaan bagi saya.
Semua urusan untuk pergi ke semenanjung diuruskan by my beloved ayah, maklum ja la, anak manja la katakan..ahahahaha. Harga tiket flight ja RM300++....fuh~ dahsyatkan?? Tapi tu la, ayah saya cakap, berkorban sedikit untuk mendapatkan sesuatu yang lebih lumayan(tapi bagi saya, RM300 tu bukan la satu nilai yang sedikit, boleh makan banyak kali kat kedai amamk).
Saya bertolak dari negeri Sabah pada 25 May 2011,tu la pertama kali saya menaiki pesawat ke semenanjung ni, saya ditemani ayah tersayang, best ooouhhh naik kapal terbang....hehehehe. Saya pun bermalam di rumah pakcik kat damansara untuk beberapa hari, coz daftar masuk pada 29hb...............

Nak tahu lebih lanjut tentang kisah saya di UPSI??? Wait 4 my next post....;)
WAIT 4 MY NEXT POST EA???..:)

No comments:

Post a Comment