-->

SNOW

HOME PHOTO MY PROFILE

Wednesday, July 6, 2011

pErseDiaaN SebeLum MemAsuki UPSI....

Assalamualaikum dan salam satu bloggers. Dalam post kali ini, aku akan menceritakan persediaan yang aku lakukan sebelum memasuki UPSI.
Selepas mendapat surat tawaran, aku mencetak segala dokumen yang diminta seperti, surat B2,B4, dan banyak lagi la. Aku juga 'terpaksa' membuka satu akaun akaun bank islam.
Segala barang keperluan aku tak beli kat Sabah, dengan alasan malas nak bawa naik flight, menyusahkan. Setibanya aku di semenanjung Malaysia, baru la aku membeli segala kemeja, kasut dan sebagainya. Syok juga la bejalan kat KL ney, first time la katakan, hahahaha. Ni la juga first time aku naik LRT, terasa diriku ini sangat la kerdil, aku lihat kanak-kanak sekolah rendah sudah pandai menaiki LRT sendiri, aku pula yang dah tua bangka ni naik LRT dengan ayah, malunya aku...ahahaha.
Selepas segala barang keperluan dah sedia, aku pun dah bersedia untuk mendaftar sebagai anak kandung suluh budiman....hehehehe


WAIT FOR MY NEXT POST EA????
WAIT 4 MY NEXT POST EA???..:)

No comments:

Post a Comment