-->

SNOW

HOME PHOTO MY PROFILE

Wednesday, August 3, 2011

KULIAHHH!!!!!

Assalamualaikum dan salam satu bloggers. Meh sini, Tok Lan nak bercerita lagi. Kita sambung cerita kita daripada post yang lepas. Setelah tamat MSK, dan telah diiktiraf sebagai anak kandung suluh budiman, aku pun menghadapi satu lagi benda baru dalam hidupku iaitu seperti yang tertera pada tajuk diatas.
Kuliah aku yang pertama start pada hari isnin, iaitu Alam Sel atau lebih dikenali sebagai SBU1013. Aku datang ke kampus dalam pukul 8 lebih kalau x silap. Coz time pagi2 tu aku dan beberapa orang sahabat serumah pergi bermain bola baling. Kami membawa siap sedia pakaian kuliah dan kami masukkan ke dalam beg (maklumlah, hari pertama kuliah, gelabah aa ckit...hehehehe).
Selepas tamat bermain handball dalam pukul 9:30 cm 2e,kami pun menyalin baju untuk ke kuliah. Tempat kuliahku yang pertama adalah TU 1B. Nasib baiklah aku ada kawan yang tahu jalan ke sana, coz aku x pernah tahu pun tmpat yang bernama TU 1B...hehehehe.
Sesampainya aku di TU 1B, kulihat ada banyak pelajar2 yang lain. Kami pun masuk kedalam kelas.


Kemudian aku meneruskan pula kuliah kedua aku iaitu Bahasa Melayu (BMK2012). Taman Bernam 11???? Mn 2e?? aku bertanya kepada diriku. Disebabkan aku tidak tahu, aku sekadar mengikut rakan2 yang lain sebagaimana anak ayam mngekori ibunya. Dan akhirnya, aku pun berjaya sampai ke Taman Bernam, Huhay!!!!

Aku terpaksa stay kt Taman Bernam hingga pukul 7, coz kelas ku berakhir pada pukul 7 iaitu Teknologi Maklumat (MKA1013). Aku dan rakan2 yang lain menunggu bas kt stesen bas tanpa aku menegur seorang pn (maklumlh, blm kenal g...hehehehe). Aku menaiki bas dan pulang ke rumah................
WAIT 4 MY NEXT POST EA???..:)

No comments:

Post a Comment