-->

SNOW

HOME PHOTO MY PROFILE

Tuesday, August 9, 2011

APA?? JALIN???

Assalamualaikum dan salam satu bloggers. Masa untuk bercerita!!! hehehehe. So pada kali ini aku akan menceritakan kisah hidupku selepas beberapa minggu di UPSI.

Dipendekkan cerita, aku terpaksa mengikuti satu program yang dianjurkan oleh pihak kolej yang dinamakan 'JALIN'. Actually aku tiada minat untuk ikut program nie coz aku baru nak sesuaikan diri gn kehidupan universiti ni.Maklumlah, dengan assignment yang banyak, nak uruskan diri lagi, memang payah la jugak.

Sepanjang program JALIN nie, ada pro dan kontra la jugak, biasa la tue..hehehehe. Satu aktiviti yang aku paling ingat semasa program JALIN adalah semasa acara sukaneka, mana taknya. Kumpulan kami dapat juara dalam pertandingan entah apa nama dia. Tapi tak best aa coz kami main tak sampai seminit pun, terus menang, kata orang tiada cabaran laa. Tu yang buat aku sakit hati, lalu aku putuskan untuk naik dan makan maggie...huhay!!

Boleh dikatakan sepanjang program ini aku sentiasa memberontak, nasib baiklah ada housemate aku yang nasihat aku. Dia suruh aku fikir betapa susah payahnya abang2 n kakak2 buat program tu untuk kami, dia suruh aku bayangkan klu aku d tmpt diorang. Lalu aku putuskan untuk mengikuti program 'JAlIN'. Thanks bro~


WAIT 4 MY NEXT POST EA???..:)

No comments:

Post a Comment